Obchodné podmienky
- Poštovné
- BALNÉ A POŠTOVNÉ Objednaný tovar vám zašleme poštou ako dobierku, ak nebol vybraný iný spôsob platby. Je možné zvoliť i iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácií jednotlivej objednávky. Cena poštovného sa môže líšiť i podľa váhy objednaného tovaru.
DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota je standartne 1 až 10 pracovných dní (može byť však až 30 dní, v prípade, že nejaký tovar nebude skladom). - Podmienky predaja
- 1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záveznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášeho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch a prospektoch sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súladu so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky a zároveň riadne vybavenými slovenskýmí návodmi k obsluhe, záručnými listami a zoznamami pozáručných servisných stredísk, ak je to pre daný druh tovaru obvyklé. Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci vyhradzuje právo k vzniku zmluvy potvrdením objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a úhradu finančnej zálohy kupujúcim. V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcím modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu, poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
Kupujúcí berie na vedomie, že predávajúcí nieje povinný uzavrieť kúpnu zmluvu, a to s osobami, ktoré v minulosti podstatným zpôsobom porušily kupnú zmluvu (vrátane obchodních podmienok).
POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete zrušiť a to telefonicky, či e-mailom. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.
Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. - Vrátenie tovaru
Tovar môžete vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Napíšte nám odstúpenie od zmluvy a vráťte tovar v neporušenom obale, nenosený s vysačkami. Po spracovaní požiadavky vám bude vrátená platba na účet, do 28 dní. - Výmena tovaru
Tovar môžete vymeniť do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Napíšte nám kód produktu a veľkosť, ktorú potrebujete. Tovar vráťte v neporušenom obale, nenosený s vysačkami spolu s faktúrou.
- Záruka a reklamácie
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené jnak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
- Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady zapríčinené bežným používaním (záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené častým používaním. Kratšiu životnosť výrobku vplyvom častého používania nemožno považovať za vadu veci a nedá sa ako taká reklamovať)
- b) nesprávnym použitím výrobku
- c) nesprávnym skladovaním
- Postup pri reklamácii:
- 1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
- 2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
- 3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, faktúru, poškodený tovar
- 4) originálny doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode
- 5) zásielku pošlite na adresu:
- 4XL.SK
- Fotohunt s.r.o.
Sládkovičova 43/A
Piešťany
92101
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, nejneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda od prevzatia tovaru našou firmou.
- Storno objednávky zo strany predávajúceho - predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa výrobku. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, v čo najkratšom možnom termíne.
- Spôsob platby
- 1) Prevodom na náš účet. Je to jednoduchý, rýchly a bezpečný spôsob platby. Ak chcete zaplatiť prevodom na náš účet, zvoľte možnosť PLATBA NA UČET, a pokračujte v potvrdení objednávky. Po úspešnom potvrdení obdržíte email s našim číslom účtu, kódom banky, ako variabilný symbol použite čislo Vašej objednávky. Bez uvedenia variabilného symbolu bude tažké identifikovať kto danú platbu previedol.
- 2) Platba kartou.
- 3) Na dobierku. Tovar je uhradený pri preberaní. (Ak je dostupná)
- Objednávky
- Objednávku si môžete prezerať na vašom účte po prihlásení.
- Ochrana osobných údajov
- Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom. Zákony a predpisy: - zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
Vážení zákazníci,
informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.
Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na tejto stránke
Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.
V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte cez kontaktný formulár
Záverečné ustanovenie
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením záväznej objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami predaja a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 22.2.2020 a plne nahrádzajú predchádzajúce obchodné podmienky. Vyhradzujeme si právo zmeniť obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj Pekárska 23 917 01 Trnava